Jump to content
Sykepleiediskusjon

Mikrobiologi


Betty89

Recommended Posts

Hei jenter (og gutter)! Nå har det seg at jeg nettopp har startet på sykepleien. Jeg synes dette er kjempe spennende. :D

Men jeg må si jeg fikk meg en smell i går når jeg fikk vite vi skal ha eksamen i mikrobiologi om en måned :blink: ! Vi har såvidt begynt med dette, og jeg har aldri før hatt biologi eller noe:(

 

Har dere noen tips`? Er det bare å pugge? :)

 

Forresten hva skjer om jeg skulle stryke? ( jeg har ingen planer om å gjøre det :P )

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er nok bare å pugge! Gå på forelesninger, det er hva de tar opp der som er det viktigste,ta notater.Ikke noen vits i å lese boka fra perm til perm,det rekker du heller ikke:)Løs gamle eksamensoppgaver,der ser du hvilke spørsmål som går igjen. Det er mange teknikker man kan bruke for å pugge stoffet,finn noe som passer for deg:)Lykke til,dette går bra :)

Link to comment
Share on other sites

Lykke til med mikrobiologi eksamen :) Husker jeg også fikk sjokk, da jeg fikk vite hvor tidlig i semesteret den var. Men den gikk heldigvis greit :blink:

Det er nok som de andre sier bare å lese og pugge. Og prøv å se på det som interessant, for det er egentlig ganske spennende :P

Link to comment
Share on other sites

Hei på deg!

 

Det er nok ikke annet å gjøre enn å lese og lese! Og gå på forelesninger. Det vikigste blir jo trukket fram der.

Husker første semesteret mitt. Da hadde vi Anatomi og Mikrobiologi i en eksamen. Grøss og gru!

 

Lykke til med lesingen. Tenker det går helt fint :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy