Diafragma Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 Mann Født: 1988 Høyeste fullførte utdannelse: VGS Bosted: Østlandet Siv.status: Samboer Jeg har siden VGS vært igjennom førstegangstjeneste i Troms, jobbet som vervet soldat i Afghanistan og ved avdeling i Norge, jobbet som lærervikar på en barneskole, jobbet halvannet år på krisesenter for voldsutsatte, vært litt i Bufetat, og i det siste jobbet som vikar på sykehus. Planen videre er å fullføre bachelor i sykepleie, arbeide ved sykehus, og ta videreutdanning i intensivsykepleie når tiden er moden. Når jeg begynner å bli litt gråere i håret kunne jeg også tenke meg å bygge på med lederutdanning og til slutt ende opp i en jobb hvor jeg kan være med på å utvikle og løfte helsenorge, før jeg til slutt går av med pensjon som en lykkelig mann med kone og 2 barn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 Så hyggelig med presentasjon. Ser ut som om du er skikkelig motivert for sykepleiestudiet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted June 30, 2012 Author Report Share Posted June 30, 2012 Ja det er jeg virkelig hva slags sted/avdeling jobber du på Cathrine? Sykehus ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted June 30, 2012 Report Share Posted June 30, 2012 Jeg jobbet flere år på sykehus, i forskjellige stillinger som sykepleier. Jobbet da med nevrokirurgi og en periode kjevekirurgi, Så jobbet jeg i et forskningsprosjekt om barn. For øyeblikket er jeg ikke i jobb, pga sykdom i familien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 velkommen hit! håper du beholder til engasjement! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 3, 2012 Author Report Share Posted July 3, 2012 Tusen takk for det Link to comment Share on other sites More sharing options...
kms Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 Velkommen! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 4, 2012 Author Report Share Posted July 4, 2012 Takk kms Link to comment Share on other sites More sharing options...
astridspl Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 @Diafragma: Går du på HiBU? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.