Diafragma Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 Ble akkurat ringt opp av NRK Buskerud, som ville ha et kjapt intervju med meg om opptaket til sykepleierutdanningen haha. Blir litt smålau av sånt jeg, men tror jeg svarte OK for meg. De spurte blant annet om jeg hadde noen tanker til det at sykepleierutdanningen var den mest søkte i Buskerud, til tross for at lønnen var så dårlig.. Jeg sa noe sånt som at det antagelig var fler og fler som fulgte drømmen, og at penger ikke var alt lenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 Så morsomt da Vet du når det kommer og blir lagt ut på nettTV? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 19, 2012 Author Report Share Posted July 19, 2012 Var bare radio da, men de snakket om at det ble sendt enten i kveld eller i morgen tidlig.. Skal legge ut link hvis jeg finner det igjen etter at det er sendt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 Ja flott om du legger ut link. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 20, 2012 Author Report Share Posted July 20, 2012 Jeg har enda ikke hørt noe på kanalen, men har heller ikke hatt anledning til å lytte så mye. Finner ei heller noe opptak På nrk's nettsider står det "Pga en konflikt mellom NRK og IFPI kan vi ikke tilby noen opptak av radiosendingene, men omtrent 50 av våre radioprogrammer tilbyr podkaster for nedlasting.". Uheldigvis var ikke distrikssendinga på noen av disse podcastene heller. Vet ikke om det ble sendt eller ikke jeg, men jeg skal fortsette å lytte Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted July 20, 2012 Report Share Posted July 20, 2012 send mail til dem og be om å få lydopptak tilsendt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 20, 2012 Author Report Share Posted July 20, 2012 Ja, det kan jeg jo gjøre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.