Jump to content
Sykepleiediskusjon

NSF ryggsekk??


Lunacy

Recommended Posts

Skikkelig teit spm sikkert, men: ser at mange har en sort ryggsekk med sykepleierforbundet sin logo på.. Noen som vet hvor en kan få tak i en sånn? Så i medlemsbutikken deres, men der var det bare en liten en. Mye rart man skal lure på altså :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...
Guest Ingrid Kjelstrup

Heisan, Min gamle nsf-sekk er gått i stykker, og jeg trenger en ny. Har vært medlem i nærmere 25 år og før den tid også under studietiden.

Bruker sekken daglig på ryggen når jeg sykler til/fra jobb på UNN (Universitetssykehuset Nord-Norge)

Kunne jeg finne en overraskelse i posten, kanskje en sommergave fra nsf for lang og tro tjeneste ? :) tusen takk

mvh

'Ingrid Kjelstrup

Trollringen 61

9016 Tromsø

medl. nr er 655321

Link to comment
Share on other sites

Heisan, Min gamle nsf-sekk er gått i stykker, og jeg trenger en ny. Har vært medlem i nærmere 25 år og før den tid også under studietiden.

Bruker sekken daglig på ryggen når jeg sykler til/fra jobb på UNN (Universitetssykehuset Nord-Norge)

Kunne jeg finne en overraskelse i posten, kanskje en sommergave fra nsf for lang og tro tjeneste ? :) tusen takk

mvh

'Ingrid Kjelstrup

Trollringen 61

9016 Tromsø

medl. nr er 655321

 

Hei,

Dette forumet eies ikke av sykepleierforbundet, så du bør kanskje heller henvende deg direkte til dem?

Håper du får en ny sekk i gave for lang og tro tjeneste :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy