Lunacy Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 Skikkelig teit spm sikkert, men: ser at mange har en sort ryggsekk med sykepleierforbundet sin logo på.. Noen som vet hvor en kan få tak i en sånn? Så i medlemsbutikken deres, men der var det bare en liten en. Mye rart man skal lure på altså Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 Jeg fikk min når jeg meldte meg inn i Sykepleierforbundet første året på sykepleien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lunacy Posted May 2, 2009 Author Report Share Posted May 2, 2009 Hmm, da skulle jeg egentlig hatt en sånn Hehehe... Ikke verdens undergang akkurat, ble bare nysgjerrig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Hmm, da skulle jeg egentlig hatt en sånn Hehehe... Ikke verdens undergang akkurat, ble bare nysgjerrig.. jeg fikk også 1. året, send dem en mail! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beth Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Jeg har vært medlem i mange år og har ikke fått en slik sekk. Ikke tilbud om å kjøpe heller. Hm.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Jeg har vært medlem i mange år og har ikke fått en slik sekk. Ikke tilbud om å kjøpe heller.Hm.......... Samme her Beth. Det er tydligvis forskjell på gamle og nye medlemmer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Første dag på skolen var NSF tilstede for å rekruttere nye medlemmer, meldte man seg inn første skoledag fikk man sekk. De som meldte seg inn senere fikk ikke sekk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ingrid Kjelstrup Posted July 24, 2016 Report Share Posted July 24, 2016 Heisan, Min gamle nsf-sekk er gått i stykker, og jeg trenger en ny. Har vært medlem i nærmere 25 år og før den tid også under studietiden. Bruker sekken daglig på ryggen når jeg sykler til/fra jobb på UNN (Universitetssykehuset Nord-Norge) Kunne jeg finne en overraskelse i posten, kanskje en sommergave fra nsf for lang og tro tjeneste ? tusen takk mvh 'Ingrid Kjelstrup Trollringen 61 9016 Tromsø medl. nr er 655321 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 25, 2016 Report Share Posted July 25, 2016 Heisan, Min gamle nsf-sekk er gått i stykker, og jeg trenger en ny. Har vært medlem i nærmere 25 år og før den tid også under studietiden. Bruker sekken daglig på ryggen når jeg sykler til/fra jobb på UNN (Universitetssykehuset Nord-Norge) Kunne jeg finne en overraskelse i posten, kanskje en sommergave fra nsf for lang og tro tjeneste ? tusen takk mvh 'Ingrid Kjelstrup Trollringen 61 9016 Tromsø medl. nr er 655321 Hei, Dette forumet eies ikke av sykepleierforbundet, så du bør kanskje heller henvende deg direkte til dem? Håper du får en ny sekk i gave for lang og tro tjeneste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.