NurseB Posted May 12, 2009 Report Share Posted May 12, 2009 I dag er det Den Internasjonale Sykepleierdagen! Har dere markert den på noe vis? Jeg sitter fordypet i bacheloroppgaven som snart skal leveres, og gleder meg veldig til jeg kan regne meg som sykepleier om litt over en måned Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitt Posted May 12, 2009 Report Share Posted May 12, 2009 I dag er det Den Internasjonale Sykepleierdagen! Har dere markert den på noe vis? Jeg sitter fordypet i bacheloroppgaven som snart skal leveres, og gleder meg veldig til jeg kan regne meg som sykepleier om litt over en måned Morsomt! Det er også den Internasjonale fibromyalgidagen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Morsomt! Det er også den Internasjonale fibromyalgidagen! aah da er jo 12 mai virkelig min dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitt Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 aah da er jo 12 mai virkelig min dag! Akkurat det samme tenkte jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Ingen spesiell markering her Litt OT: Det var da leit å høre at dere er flere her som sliter med fibromyalgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.