Cathrine Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 I perioder jobber jeg med å gjøre forumet kjent. Det hadde vært greit å vite hvordan dere fant siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 Den dukket opp tilfeldig når jeg googlet noe til en oppgave. Og etter det ble jeg "fast bruker" Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 Fant det via link på forumet Kvinneguiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
kms Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 fant det via google lette etter et forum som dette, skikkelig bra at det finnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted June 4, 2009 Author Report Share Posted June 4, 2009 Takk for svar Håper flere stemmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykeplinda Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 fant det via google lette etter et forum som dette, skikkelig bra at det finnes samme her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik A Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Fant det via forumet til ambulanse-norge. Virket som en bra side, og det var det jo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordmora Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Jeg googlet etter et norsk jordmorforum siden jeg skulle jobbe i Norge (bor i England) i sommer og tenkte det kunne være et greit sted å få en "feel" for norsk helsevesen. Jordmødre er jo stort sett ex-sykepleiere, så det er mye av det some skrives her som er aktuelt for meg som jordmor også. Er medlem på en Jordmorliste på Facebook, men det er mye lettere å orientere seg i et forum synes jeg. Takk for et flott forum, Cathrine! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted June 13, 2009 Author Report Share Posted June 13, 2009 Hyggelig at dere likte forumet Erik A og Jordmora Så fint at flere har stemt her. Ser ut til at flere har funnet oss på google, det er jo flott! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 7, 2010 Author Report Share Posted August 7, 2010 Håper flere vil stemme her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 Jeg fant det på google når jeg lette etter sider som kunne foreberede meg på, eller gi meg noe info om hvordan sykepleiestudiet ville bli. Dette siden jeg om en uke begynner å studere, og er veldig veldig spent på hva jeg har i vente. Syns detvirker helt genialt! Helt sikker på at jeg kommer til å være mye innom her i løpet av studietiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clavicula Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Jeg snublet over det via et googlesøk, var egentlig på jakt etter oppgaver i klinisk sykepleie Veldig fornøyd med tilfeldighetene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.