Cathrine Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Som dere ser, er utseende på forumet endret. Årsaken til dette er at forumet nå er oppdatret til versjon 3.1.2. Jeg håper de visuelle endringene er akseptable og at det går greit å venne seg til det nye. Det er bare å si i fra om dere finner feil eller ting ikke virker som de skal. Med ny oppdatering følger også muligheten for nye funksjoner, noen kan dere allerede kanskje legge merke til, men ikke alle vil fungere. Dette kommer jeg eventuelt tilbake til i form av en ny tråd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 Liker det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nerinna Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 Litt uvant, men liker det! Skjønte nesten ikke helt hva jeg skulle trykke på når jeg åpnet forumet i går kveld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 Samme her, liker det Men blei litt forundra først ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 14, 2010 Author Report Share Posted August 14, 2010 Hyggelig at dere liker endringene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beth Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 I like it ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cathrine26 Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 liker det jeg;) er tross alt ikke såååå forandret;9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts