Jump to content
Sykepleiediskusjon

Hipp hurra for jobb!


Guest Huldra

Recommended Posts

Guest Huldra

Eg er ferdig utdanna sjukepleiar i sommar, og har fått jobb på Føde/Barsel og Gynekologisk i sommar!

Eg er svææært interesert i å vidareutdanne meg som jordmor, så dette blir ypperlig erfaring å ta med seg vidare! I tillegg skal eg vere i praksis på gyn.avd. desse siste vekene av stuidet, noko som gjer det heilt litt mindre skummelt. Får liksom komt inn i rytmen før eg skal begynne å vere sjølvstendig :)

 

Såe, hipp hurra for jobb! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Eg er ferdig utdanna sjukepleiar i sommar, og har fått jobb på Føde/Barsel og Gynekologisk i sommar!

Eg er svææært interesert i å vidareutdanne meg som jordmor, så dette blir ypperlig erfaring å ta med seg vidare! I tillegg skal eg vere i praksis på gyn.avd. desse siste vekene av stuidet, noko som gjer det heilt litt mindre skummelt. Får liksom komt inn i rytmen før eg skal begynne å vere sjølvstendig :)

 

Såe, hipp hurra for jobb! :lol:

 

Grattis! Heldig er du, og ikke minst de, som får en så MOTIVERT sykepleier. Masse lykke til!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Gratulerer som nyutdannet og med jobb!!:) Hvordan var det å ha praksis på gyn? Kan du fortelle litt om oppgavene ol? Jeg lurer litt på om jeg skal søke praksis på ein gyn avd...;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy