Guest Huldra Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 Eg er ferdig utdanna sjukepleiar i sommar, og har fått jobb på Føde/Barsel og Gynekologisk i sommar! Eg er svææært interesert i å vidareutdanne meg som jordmor, så dette blir ypperlig erfaring å ta med seg vidare! I tillegg skal eg vere i praksis på gyn.avd. desse siste vekene av stuidet, noko som gjer det heilt litt mindre skummelt. Får liksom komt inn i rytmen før eg skal begynne å vere sjølvstendig Såe, hipp hurra for jobb! Link to comment Share on other sites More sharing options...
santi Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Gratulerer så mye! det blir nok spennende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Grattis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Gratulerer, ja dette må jo være midt i blinken for deg som vil bli jordmor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 så gøy!!! gratulerer!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anitra Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 Eg er ferdig utdanna sjukepleiar i sommar, og har fått jobb på Føde/Barsel og Gynekologisk i sommar! Eg er svææært interesert i å vidareutdanne meg som jordmor, så dette blir ypperlig erfaring å ta med seg vidare! I tillegg skal eg vere i praksis på gyn.avd. desse siste vekene av stuidet, noko som gjer det heilt litt mindre skummelt. Får liksom komt inn i rytmen før eg skal begynne å vere sjølvstendig Såe, hipp hurra for jobb! Grattis! Heldig er du, og ikke minst de, som får en så MOTIVERT sykepleier. Masse lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest guest Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 Gratulerer som nyutdannet og med jobb!! Hvordan var det å ha praksis på gyn? Kan du fortelle litt om oppgavene ol? Jeg lurer litt på om jeg skal søke praksis på ein gyn avd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.