Diafragma Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Da er de nervepirrende dagene før hovedopptaket 2012 kommet! Selv venter jeg også på svar Er det noen som har fått vite om de har kommet inn enda? Is i magen :s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 17, 2012 Author Report Share Posted July 17, 2012 Har fått svar nå kl 16:00! Og jeg kom inn :D Hibu 2012 Godt å vite at nilesinga på anatomi og fysiologi i sommer ikke var til ingen nytte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Gratulerer, så bra du kom inn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 17, 2012 Author Report Share Posted July 17, 2012 Tusen takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
kms Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Gratulerer så mye! Da er det bare å fortsette lesingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 17, 2012 Author Report Share Posted July 17, 2012 Will do :] takktakk!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bomaloma Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Wee, kom inn på Lovisenberg i dag! Noen andre som kom inn? Forresten, er du noen som går der som kan fortelle om studentmiljøet? Er det lett å få seg venner, er det noen fritidsorganisasjoner? Hva med fadderuke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Amygdala Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Hei og gratulerer. Jeg kom også inn på sykepleie på UiA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Hei og gratulerer! Jeg kom inn på høgskolen i Bergen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Millis Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Jaaaaaaaaa!!!!! Jeg kom også inn på sykepleien og fikk plass på førstevalget!! HDH, here I come! Egentlig hadde jeg jo planer om å lese meg opp på anatomi osv. i forkant, men så fikk jeg så mye annet på programmet og det ble ikke til. Håper det går bra likevel og at det vil fungere å studere med to barn som krever sitt. Spennende! Grattis til dere andre også! *weeeee* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest astrid Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Kom inn jeg også! Gleder meg! Ser andre har vært smarte å lese en del i sommer.. Mine ligger enda uåpnet :-P Kom inn på HiBu - Join Facebook gruppen https://www.facebook...iBuKull20122015 :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
astridspl Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Har fått svar nå kl 16:00! Og jeg kom inn :D Hibu 2012 Godt å vite at nilesinga på anatomi og fysiologi i sommer ikke var til ingen nytte Gratulerer! :-) Da er vi to, gleder meg! - selv om jeg ikke har fått åpnet bøkene enda.. Kriiiise. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 18, 2012 Author Report Share Posted July 18, 2012 Takk! Neida, det er ikke krise De fleste åpner vel normalt ikke bøkene før semestret er i gang. Er bare meg som er litt ekstra spent og nysgjerrig Hvilken skole kom du inn på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
astridspl Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Kom inn på Hibu Link to comment Share on other sites More sharing options...
theaemilies Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Jeg kom inn på HD. Kjempespent! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 18, 2012 Author Report Share Posted July 18, 2012 Kom inn på Hibu Åja! Da sees vi nok ved studiestart. Meld deg inn på kullets fan-side på facebook da vettu: http://www.facebook.com/SykepleieHiBuKull20122015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 18, 2012 Author Report Share Posted July 18, 2012 Jeg kom inn på HD. Kjempespent! Gratulerer!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 18, 2012 Author Report Share Posted July 18, 2012 Åja! Da sees vi nok ved studiestart. Meld deg inn på kullets fan-side på facebook da vettu: http://www.facebook....iBuKull20122015 Kom inn på Hibu Bytta fra "Page" til "Gruppe", da det virker bedre. Bruk denne: http://www.facebook.com/groups/390764557650295/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest snartstudent Posted July 20, 2012 Report Share Posted July 20, 2012 Jaaaaaaaaa!!!!! Jeg kom også inn på sykepleien og fikk plass på førstevalget!! HDH, here I come! Egentlig hadde jeg jo planer om å lese meg opp på anatomi osv. i forkant, men så fikk jeg så mye annet på programmet og det ble ikke til. Håper det går bra likevel og at det vil fungere å studere med to barn som krever sitt. Spennende! Grattis til dere andre også! *weeeee* Grattis! Jeg kom også inn på HDH og gleder meg masse! Spent på å sette igang med studiet og spent på å møte medstudentene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted July 20, 2012 Report Share Posted July 20, 2012 gratulerer alle fremtidige sykepleiere!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lille Posted July 20, 2012 Report Share Posted July 20, 2012 Jeg har også kommet inn!! Skal starte på Lovisenberg og er så spent.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted July 20, 2012 Report Share Posted July 20, 2012 Wee, kom inn på Lovisenberg i dag! Noen andre som kom inn? Forresten, er du noen som går der som kan fortelle om studentmiljøet? Er det lett å få seg venner, er det noen fritidsorganisasjoner? Hva med fadderuke? Kom også inn på Lovisenberg! Lurer på akkurat det samme:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spl.stud2011 Posted July 22, 2012 Report Share Posted July 22, 2012 Gratulerer med studieplass!! Jeg begynner nå på mitt 2. år på UiA! Syntes det er kjempespennende, og gleder meg til å begynne igjen! Har selv to barn og mann, så det er travle tider.. men alt går om man bare er veldig strukturert... Lykke til!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Millis Posted August 6, 2012 Report Share Posted August 6, 2012 Grattis! Jeg kom også inn på HDH og gleder meg masse! Spent på å sette igang med studiet og spent på å møte medstudentene! Hei! Denne klarte jeg å overse. Hvem er du? Ta kontakt på PM da, det er jo bare kjekt å bli kjent med andre som skal begynne på samme skole! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iselin Posted August 6, 2012 Report Share Posted August 6, 2012 Jeg fikk vite plassen min i mai, og klarer knapt å vente disse siste dagene før jeg begynner. Skal starte sykepleie på Hials:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.