Guest spl.stud2011 Posted July 22, 2012 Report Share Posted July 22, 2012 Jeg skal selge noen av bøkene mine fra 1.året.. men er så i tvil om jeg trenger noen av de videre selv om de ikke står på pensumlisten for hverken 2. eller 3. året... Som f.eks Grunnleggende sykepleie 1 & 2.. Trenger man disse videre som nyutdannet? Noen som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 22, 2012 Report Share Posted July 22, 2012 Nei, de ville ikke jeg solgt. Jeg har brukt mine bøker mange ganger, og så er det gøy å ha dem. Det er jo utdannelsen min. Jeg ser endel selger bøkene sine, men det har jeg aldri forstått. Det må da være endel som angrer på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 22, 2012 Report Share Posted July 22, 2012 Jeg skal beholde alle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kms Posted July 22, 2012 Report Share Posted July 22, 2012 I tillegg til at jeg ønsker å beholde bøkene etter jeg er ferdig utdannet for å kunne slå opp i o.l har jeg hatt bruk for flere av bøkene fra 1.års pensum i oppgaver jeg har skrevet på 2.året. Har da brukt dem som tilleggslitteratur selv om de ikke står på pensum i det enkelte fag oppgaven er tilknyttet. Men dette velger man jo selvsagt selv.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delenn Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Jeg har valgt å beholde bøker som er relevante for meg som sykepleier. De jeg nå sitter igjen med er Wyller-bøkene, Grunnleggende sykepleie 1-4, Legemidler og bruken av dem, Sykepleieboken 3, og Geriatrisk sykepleie. Eneste grunnen jeg har beholdt Grunnleggende sykepleie 1-4 er fordi de ikke lenger er av nyeste utgave og ikke er særlig ettertraktet av den grunn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted August 8, 2012 Report Share Posted August 8, 2012 jeg har beholdt mine, angrer ikke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts