Jump to content
Sykepleiediskusjon

avlastning trykksår


Hanne

Recommended Posts

Meiner eg lærte at ein ikkje skulle klyppa hull i skummgummi og lima fast rundt eit trykksår fordi det auka belastninga på vevet rundt såret. Er dette rett? Har ein diskusjon på arbeid og finn det ikkje att i nokre bøker i farten.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hit ;)

Jeg har bestandig brukt en slik skumgummibit for å avlaste trykksår. Har aldri tenkt over at det kan bli et problem, men det høres jo logisk ut det du sier. Så jammen om jeg vet hva som er best.

Håper du forteller oss om du finner der du leste dette.

Link to comment
Share on other sites

I teorien kan det godt være at det er riktig, men vi bruker det av og til når annen avlastning ikke fungerer.

Og vi har aldri opplevd at det har blitt noe problem for huden rundt. Samtidig har det hatt god effekt for trykksåret vi prøver å avlaste.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 3 years later...

Det einaste som ikkje skal liggja på eit trykksår er pasienten. i tillegg til dette: skumgummi skal ikkje brukast, håper verden har godt vidare på alle stader sidan 2009..... det er rett at det auker trykket på vevet rundt. ( Ein anna ting er diabetes sår, her kan forterapauter laga ei proff avlastning som er halvmåneforma som skal liggja på ). legg å ein skumbandasje for og behandla såret fuktigt, i tillegg vil til dømes allevyn gjev ei viss avlastning om pasienten likevel skulle få trykk på trykksåret. bruk luftmadras og silkelaken slik at ein ikkje "dreg " på pasient sår.

Link to comment
Share on other sites

Det varierer jo litt på trykksåret. Har ofte brukt en kombinasjon av purilon, aquacel AG, duoderm, skum, hydrofob bandasje osv. Noe av det viktigste er vel kanskje å få optimal ernæring. Jeg har hørt et sted at en pasient med sår har 4 ganger så høyt proteinbehov. Det finnes også egne energidrikker skreddersydd for sårbehandling, Cubitan heter den om jeg ikke husker helt feil.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy