Cathrine Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 Jeg ser at mange selger bøkene sine etter at de er ferdige på sykepleierhøyskolen. Jeg har beholdt alle mine og har hatt stor glede av det. Utdannelsen min står rett og slett i bokhylla. Er det bare jeg som har beholdt bøkene mine ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 Jeg beholder wyller, almås og illustrert farmakologi. Det er disse jeg har brukt mest under utdanningen, og som jeg tror jeg faktisk kan komme til å lese litt i senere Resten har jeg solgt/forsøker å selge Det er faktisk noen av bøkene jeg har kjøpt som jeg har brukt kun til én oppgave, eller så vidt har sett i! (Og da kommer jeg nok ikke til å ha bruk for dem senere heller ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 Jeg har beholdt alle, men så har jeg ikke kjøpt bøkene i hjemmesykepleie og organisasjonsteori - de lånte jeg bare i og med at jeg visste at jeg ikke kom til å ha noen spesiell interesse for de fagene senere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litago Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Jeg har beholdt en del av mine, dvs de "viktigste". En del andre er solgt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballong Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Kommer ikke til å kaste en eneste bok! Har et førsteklasses bibliotek nå som jeg ikke vil kvitte meg med. Det skal sies at jeg veldig ugjerne kvitter meg med bøker ellers også. Da vi flyttet i sommer tvang kona meg til å kaste de jeg ikke har lest på ti år. Det var hardt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boksarnaso Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Jeg har beholdt alle mine, men jeg kjøpte ikke alle heller. Akkurat nå er flesteparten bortlånt til min svigersøster som studerer sykepleie, så jeg må kanskje ta meg en gjennomgang av de når de kommer tilbake. Tror ikke alle er like aktuelle/nyttige. Jeg kjøpte medisinsk leksikon under studietiden, og har brukt det mer i ettertid enn det jeg gjorde når jeg studerte. Vel verdt pengene! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts