NurseB Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Lurer litt på hvor dere her på forumet jobber? Tenker på hvilken avdeling/pasientgruppe du jobber med, både om du er student som tar ekstravakter eller om du er i full jobb Selv jobber jeg fulltid på en nevrologisk avdeling for tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 Hver 3. helg (++) på nefrologisk avdeling som student Link to comment Share on other sites More sharing options...
runegp Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 70% natt innen geriatri og ambulanse, litt vikar på kir sengepost og litt lærervikar. Litt av hvert mao Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beth Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 Jeg har 100 % stilling på et sykehjem. Tar nå videreutdanning i Kreftsykepleie på deltid og er da på skolen to dager i uken og i tilsammen 12 ukers (100 % ) praksis. Nå har jeg vært 3 uker i strålebehandling-praksis og er i gang med 3 uker på cytostatika poliklinikk. Neste år er det også 6 ukers praksis; palliativ enhet, lindrende enhet, hjemmesykepleien o.l. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik A Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 Er student på førsteåret, og arbeider hver 2. helg på psykiatrisk avdeling. Hakke tid til mer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tvilling Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 Jobber 100% stilling i fengselshelsetjenesten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 Jobber 100% stilling i fengselshelsetjenesten Hørtes spennende ut, hva gjør du der? Eller... hvordan er en vanlig arbeidsdag for deg i fengselshelsetjenesten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misty Posted November 22, 2009 Report Share Posted November 22, 2009 Jeg jobber 3.hver helg fast på sykehjem, i tillegg til at jeg tar en del ekstravakter. Har lyst å jobbe på sykehus etterhvert, men vet ikke hvor lett det er å få jobb på sykehus som student? Har jobbet noen år på sykehjem, og begynner å bli klar for litt andre utfordringer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.