Strandmk Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Beklager hvis dette oppfattes som reklame, men ønsker bare å tipse dere Iphone-brukere om at Felleskatalogen finnes som app! Har den selv og den er veldig mye mer brukervennlig enn å slå opp i papirutgaven. Raskere går det og! Er samme utgaven som den som er på felleskatalogen.no = ALLTID oppdatert! Anbefales sterkt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Takk for tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dronningbia Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 Denne bruker jeg også flittig, utrolig brukervennlig! Bruker også appen som heter "LabTests". Her får man en fin oversikt over de ulike blodprøvene, forklaringer på hvorfor man tar de, referanseområder osv! Denne er på engelsk, så da får man trimmet det språket litt også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest valerica Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 Hei, denne adressen kan gi mer informasjoner om http://www.lmi.no/aktuelt-fra-lmi/2010/09/felleskatalogen-paa-iphone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 Denne bruker jeg også flittig, utrolig brukervennlig! Bruker også appen som heter "LabTests". Her får man en fin oversikt over de ulike blodprøvene, forklaringer på hvorfor man tar de, referanseområder osv! Denne er på engelsk, så da får man trimmet det språket litt også! ooo takk for tips!! elsker alle sånne "nerde"apps hehe og FK app er mye brukt her også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dronningbia Posted January 28, 2011 Report Share Posted January 28, 2011 ooo takk for tips!! elsker alle sånne "nerde"apps hehe og FK app er mye brukt her også Hehe, jeg også.... Har enda flere også: anatomisk atlas, og PubMed on tap, samt noen lekre 3D bilder (artistisk fremstilt) av kroppens bestanddeler.... Fra denne appen (heter 3D Medical Images) har jeg ordnet så jeg har et neuron som bakgrunn... Nerd? Ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted January 28, 2011 Report Share Posted January 28, 2011 Hehe, jeg også.... Har enda flere også: anatomisk atlas, og PubMed on tap, samt noen lekre 3D bilder (artistisk fremstilt) av kroppens bestanddeler.... Fra denne appen (heter 3D Medical Images) har jeg ordnet så jeg har et neuron som bakgrunn... Nerd? Ja! hihi samma her! masse nerdeapper om kroppen o.l. hehehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjomseline Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 Henter opp denne tråden igjen og lurer på om det er flere som har gode tips til flere apps. Min nyeste favoritt er TurnusABC! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 blir ikke helt en "app" men nå får man PPS på smarttelefoner og da kan man legge den som et ikon på skrivebordet til telefonen, slik at det blir nesten som en app Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjomseline Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 blir ikke helt en "app" men nå får man PPS på smarttelefoner og da kan man legge den som et ikon på skrivebordet til telefonen, slik at det blir nesten som en app Det er jo veldig kjekt! Hvordan får man tilgang til den? betale? har du link? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Det er jo veldig kjekt! Hvordan får man tilgang til den? betale? har du link? man får foreløbig bare tilgang (gratis) hvis du har det på jobben! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delenn Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 man får foreløbig bare tilgang (gratis) hvis du har det på jobben! Vet du hvordan det ordnes videre? Kommunen jeg jobber for har PPS - men hvor går veien for å få skaffet tilgang privat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 Vet du hvordan det ordnes videre? Kommunen jeg jobber for har PPS - men hvor går veien for å få skaffet tilgang privat? https://ppsnett.no/pps/app/registerUser.jsp og der må du legge inn hele navnet ditt på øverste linje på den neste legger du inn jobbmailen din, skriv inn det som står før @ og finn det som står etter @ i fanen ved siden av som er rett for deg feks sye.oslo.kommune.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 https://ppsnett.no/pps/app/registerUser.jsp og der må du legge inn hele navnet ditt på øverste linje på den neste legger du inn jobbmailen din, skriv inn det som står før @ og finn det som står etter @ i fanen ved siden av som er rett for deg feks sye.oslo.kommune.no når du har registrert her, åpnet mailen på jobb og gjort det de ber deg om der, så kan du gå få den på mobilen også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delenn Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 når du har registrert her, åpnet mailen på jobb og gjort det de ber deg om der, så kan du gå få den på mobilen også! Tusen takk, nå er det bare å få skaffet seg mail hehe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bona fide Posted June 1, 2012 Report Share Posted June 1, 2012 Åh, så utrolig kjekt! Vet dere om PPS-appen kommer til å åpnes slik at hvem som helst kan kjøpe seg til den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Åh, så utrolig kjekt! Vet dere om PPS-appen kommer til å åpnes slik at hvem som helst kan kjøpe seg til den? jeg spurte om det på forrige kurs men hun visste ikke.. håper det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 Felleskatalogen på app- genialt! Den er jo meget brukervennlig i tillegg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts