Guest AB. Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 Hvordan fikk du jobb som sukepleier? Søkte du? Ble du tilbudt jobb? Ringte du avd? Ble du innkalt til intervju eller fikk du jobben med en gang? Og når fikk du jobben (nyutdannet, erfaren osv)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kantarell Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 Eg var nyutdanna i juni, og søkte på jobb i ei mindre kommune, der søstra mi også jobba, så dei kjente til meg. Søkte på vanlig måte, men var ikkje på intervju, ringte til dei før eg fekk jobben for å forhøyre meg om jobben. Fekk 70% vikariat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 Første jobben jeg fikk var et sted jeg hadde vært i praksis. Trengte ikke søke, fikk jobben med en gang. Neste jobb tok jeg direkte kontakt med en avdelingen og spurte om de hadde jobb til meg, ble innkalt til intervju og fikk jobben. Men dette var kun ekstravakter. Siste jobb ble utlyst i Sykepleien, der søkte jeg på vanlig måte og ble innkalt til intervju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaJ Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 Fikk jobb som nyutdanna der jeg sommerjobben i mange år. Sökte ikke og var ikke på intervju. Fikk først sommerjobb som spl, siden vikariat og etter noen ca 4 månad når æ hadd norske autorisasjonen fikk jeg 100% fast. Jobbet der fortsatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 Fikk 100% vikariat etter å ha vært student på avdelingen, deretter 100 fast på samme plass etter en stund var ikke på intervju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 Første jobb som nyutdannet fikk jeg etter å ha søkt og hatt telefonintervju (i en annen by enn jeg bodde). Neste jobb tre år senere ringte jeg direkte til avdelingen og fikk avtale om vikariat der og da. Siste jobb søkte jeg på og var på intervju... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trine1991 Posted October 9, 2015 Report Share Posted October 9, 2015 Har hatt helgestilliing, og jobbet ekstra på en avdeling under hele studiet. Fikk fast 50%, et halvt år før studieslutt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pally Posted October 9, 2015 Report Share Posted October 9, 2015 Søkte på utlyst stilling, dro på intervju, fikk ett års 100% vikariat, også fikk jeg fast 100 % stilling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.