Tweeka Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Hei! Lurer litt på hvor mange av dere som er medlem av NSF? Noen som er medlem av andre fagorganisasjoner? Noen som ikke er organiserte? Og hvorfor er dere medlemmer eller ikke-medlemmer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Jeg er medlem av NSF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Medlem Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaTa Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 NSF-medlem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 NSF-studentmedlem Supert med inkludert innboforsikring, samt et bra fagblad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litago Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 Medlem siden 1998 eller 1999. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beth Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 Medlem i NSF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kms Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 Medlem i NSF-student Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Er NSF-medlem siden 1993. Jeg mener at vi står sterkest når vi står sammen, og at for å få noe må du yte noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Er medlem av NSF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballong Posted December 1, 2010 Report Share Posted December 1, 2010 Medlem av NSF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clavicula Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Klart du må melde deg inn i NSF! NSF er landets soleklart største interesseorganisasjon for sykepleiere, og jobber bare for våre behov. En god jobb gjør de også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna_H Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 Jeg synes det er utrolig viktig å være medlem av NSB. Tenk på alle konfliktsituasjoner( for eksempel) som kunne oppstå videre i arbeidslivet. Da stor du liksom ikke alene.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clavicula Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Jeg synes det er utrolig viktig å være medlem av NSB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Dette er vel mest sannsynlig en skrivefeil, men takk for en god latter. Jeg synes det er utrolig viktig å være medlem av NSB. Tenk på alle konfliktsituasjoner( for eksempel) som kunne oppstå videre i arbeidslivet. Da stor du liksom ikke alene.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna_H Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Hehe Mente NSF selvfølgelig! Sorry!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninaaune Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Medlem ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
boksarnaso Posted March 9, 2011 Report Share Posted March 9, 2011 NSF medlem. Vet ikke helt hvorfor. Akkurat nå er det pga billig forsikring og et aktuelt medlemsblad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fairycat Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Medlem i NSF student Veldig fornøyd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tilde Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 "NSF er landets soleklart største interesseorganisasjon for sykepleiere, og jobber bare for våre behov" så hvorfor har vi så lav lønn da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nerinna Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Er studentmedlem og sitter som studentrepresentant i fylkesstyre! Er også fylkesrepresentant for Aust-Agder til NSF Student sitt årsmøte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerica Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Jeg er medlem av NSF. HEI, Hva betyr hos dere medlen\m av NSF. Mange tusen takk for svar . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerica Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Jeg er medlem av NSF. HEI, hvis en sykepleier fra utenland jobber i Norge som sykepleier eller hjelpepleier kan bli medlem NSF hos dere og hva er viktig med dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benedicte - Student 2011 Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Medlem av NSF og HK (Handel og kontor) Akkurat fått mitt første fagblad i posten, og må si jeg er positivt overrasket over NSF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 HEI, hvis en sykepleier fra utenland jobber i Norge som sykepleier eller hjelpepleier kan bli medlem NSF hos dere og hva er viktig med dette? Forkortelsen NSF står for Norsk Sykepleierforbund. Her kan du se fordelene med å være medlem. https://www.sykepleierforbundet.no/medlemskap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.